onsdag, august 24, 2016

Flot omtale samt konkurrence på siden Mit Bogskab

Mit Bogskab skriver om Lille Rød:



Hvis du kun påtænker at læse én børnebog denne sensommer (men hvorfor skulle du dog det?) så er Lille Rød et fantastisk bud.
Det er en smuk bog, hvor magiske næsten farveløse illustrationer får bogens heltinde til at lyse op i en fin rød kjole.
Lille Rød vil på opdagelse ind i skoven. Hun er ikke bange, det er læseren derimod. For en lille pige med rødt på i en stor skov... Dét eventyr kender vi, og alle ved jo den store stygge ulv venter hjemme hos bedstemoren.
Lille Rød møder også en ulv, om det ender lykkeligt skal jeg lade være usagt. Hvad jeg ikke vil lade være usagt er mine varmeste anbefalinger. Det her er en fin fin bog med helt særlige illustrationer.


Læs mere her og vind et eksemplar af bogen:
http://www.mitbogskab.dk/


Ingen kommentarer: